Πολιτική Επιστροφών

ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΔΕΚΤΗ ΥΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ 

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το ηλεκτρονικό κατάστημα της sopit.gr στις ακόλουθες και μόνο περιπτώσεις:

Α) Λάθος προϊόν – Δικαίωμα Υπαναχώρησης. Στην περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό (λάθος προϊόν) από αυτό για το οποίο πραγματοποιήθηκε η παραγγελία, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία αγοράς του χωρίς καμία χρέωση μεταφορικών για εσάς. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτή τη περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο όταν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (δηλ. σε άριστη, πλήρη και χωρίς φθορά και χρήση) και με την πλήρη αυθεντική του συσκευασία. Σε αυτήν την περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση όλα τα συνοδευτικά έγγραφα όπως π.χ. Απ. Λιανικής,Τιμολόγιο, δώρα κλπ.

Β) Εάν με υπαιτιότητα της sopit.gr πωλήθηκαν προϊόντα κακής ποιότητας (π.χ καταστράφηκαν κατά τη μεταφορά, με κακή συσκευασία κλπ). Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος και να επικοινωνήσει με εμάς το ταχύτερο δυνατόν. Σε περίπτωση που ο πελάτης αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν, η εταιρεία sopit.gr δεν θα δεχτεί την επιστροφή και συνεπώς δεν θα προβεί σε καμία αντικατάσταση ή αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων.

Γ) Επιστροφές των προϊόντων με χρέωση του πελάτη. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως και χωρίς καμία υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων. Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης επιβαρύνεται με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους Σε αυτήν την περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει και όλα τα συνοδευτικά έγγραφα του προϊόντος (όπως π.χ. Απ. Λιανικής, Τιμολόγιο, δώρα κλπ).

Συνδεθείτε

Καλάθι αγορών

Δεν υπάρχουν άλλα προϊόντα στο καλάθι σας